Music :*

Awataryjne

trwa inicjalizacja, prosze czekac...mieszkanie dla młodych

Zegar

sobota, 8 sierpnia 2015

Witajcie!

Cześć!Będę adminką przez 5 dni.Jestem na wersji próbnej,lecz myślę,że zostanę na stałe;)
Teraz trochę o mnie.
                                                Real:
Mam na imię:Natalia
Mam brązowe włosy
Lubie grać w awatarię
Bardzo lubię przebieranki;)
Czym się interesuje:Tańcem,chodziłam do szkoły muzycznej,kto wie może za rok lub dwa pójdę do:Mam Talent!
                                               Awataria:                                              

Mój nick:Viola&
Mój lvl: 19
Relacje: singielka
                                  Na koniec mój paszporcik:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz Coś Do Tego Bloga? To Po Prostu Nie Wchodź Na Niego A Nie Hejtujesz Go!

Coś co ciągle oglądacie :*