Music :*

Awataryjne

trwa inicjalizacja, prosze czekac...mieszkanie dla młodych

Zegar

wtorek, 11 listopada 2014

Wywiad z Afrodytą z rankingu!!!

Mam dla Was wywiad z Afrodytą z rankingu.Zajmuje tam 5 miejsce.

JA:Czy mogłabyś mi udzielić wywiadu na bloga?
AFRODYTA:Ok słucham.
JA:Kiedy zaczęłaś przygodę z Awatarią i jak to się stało?
A:To minęło już 2 lata.
    A zaczęło się zabawnie.
JA:To ciekawe.Czy mogłabyś nam to bardziej przybliżyć?
A:Zwykła ciekawość,chęć zabawy, porozmawiania z ludźmi.
JA:Czy jesteś zaczepiana przez dużo osób? Jak na to reagujesz?
A:Oj bardzo dużo osób,ale staram się za każdym razem obracać to w żart,ale powiem,że bywają      różne sytuacje te miłe i te gorsze.
JA:Jesteś nieliczną osobą z rankingu,która chciała udzielić mi wywiadu.Dziękuje :) Czy mogłybyśmy zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie na bloga?
A:Jasne.Też dziękuje.

Nawet mąż Afrodyty się załapał ;)   
Mam nadzieję,że uda mi się zrobic więcej takich wywiadów dla Was  \ Aniołek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz Coś Do Tego Bloga? To Po Prostu Nie Wchodź Na Niego A Nie Hejtujesz Go!

Coś co ciągle oglądacie :*