Music :*

Awataryjne

trwa inicjalizacja, prosze czekac...mieszkanie dla młodych

Zegar

piątek, 14 sierpnia 2015

Oszustka,chłopaki uważajcie!

Cześć.Pamiętacie Ledis??No ja też pamiętam.I w tym samym przypadku,one są takie same.Wredne,oszukują chłopaków,itd.W tej części chciałam wam opowiedzieć o Julce.
Jej historia jest niezwykła,lecz na końcu to ona staje się złodziejem.Ok zaczynamy.
Julka miała chłopaka o imieniu:Jasiu,lecz on z nią zerwał.Potem ożeniła się z Kłopotusiem.
I przez ze mnie on z nią zerwał.Ale dziwi mnie to że ja tylko weszłam i on napisał rzucam cię.
Ahh....zapomniałam,ona przed tą kłótnią wyłudziła od niego prezenty,G i S.

                                                             Jej paszport:
Teraz to ona bez męża i chłopaka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz Coś Do Tego Bloga? To Po Prostu Nie Wchodź Na Niego A Nie Hejtujesz Go!

Coś co ciągle oglądacie :*