Music :*

Awataryjne

trwa inicjalizacja, prosze czekac...mieszkanie dla młodych

Zegar

sobota, 15 sierpnia 2015

Co ty tu robisz? Skąd się wzięłaś?

Bonjure! :*

Co ty tu robisz? Skąd się wzięłaś? Gdy zobaczyłam, że na tym oto blogu szukają redaktorów popędziłam natychmiast gdyż bardzo chciałam tu pisać. A wzięłam się jak każdy : Z brzucha matki :D

Mam nadzieję, że wybaczycie mi za mój bekowy charakter i pomimo tego przypadnę wam do gustu.
Dobra ale może nie będę zanudzała i pokażę wam mój paszport :

Nie zwracajcie uwagi na mój staromodny nick, ale gdyż konto na nk było mojej mamy, a ona tak miała na imię, a ja zakładając konto na awatarii taki pozostawiłam. I nie chcę, abyście się tak do mnie zwracali. Zwracajcie się do mnie tak jak mam na imię a u mnie jest to Malina.

Dobra, ja kończę tego posta. ;3

Papa misie! ʕᴖᴥᴖʔ


~Malina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz Coś Do Tego Bloga? To Po Prostu Nie Wchodź Na Niego A Nie Hejtujesz Go!

Coś co ciągle oglądacie :*