Music :*

Awataryjne

trwa inicjalizacja, prosze czekac...mieszkanie dla młodych

Zegar

wtorek, 8 lipca 2014

Przeprosiny !

Witajcie, ten post jest z przeprosinami dla bloga " Zwariowana Awataria " Chcę was przeprosić w moim imieniu i mojej koleżanki Weroniki! Przepraszamy że  ściągnęliśmy  posta z waszego bloga, z Jacuzzi Ale ja nie wiedziałam że jest na waszym blogu  taki sam wpis, ja go nie pisałam tylko Weronika. Dopiero wieczorem na komórce  weszłam na waszego bloga bo jestem waszą fanką i zobaczyłam wpis że odgapiłyśmy, chciałam  usunąć ten wpis na naszym blogu ale na telefonie nie umiałam zalogować się na konto. Naprawdę przepraszam w moim i w umieniu mojej koleżanki. Więcej się to nie powtórzy. usunęłam ten wpis. Jeszcze raz bardzo was przepraszamy . Pozdrawiam / Natalia I Weraaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz Coś Do Tego Bloga? To Po Prostu Nie Wchodź Na Niego A Nie Hejtujesz Go!

Coś co ciągle oglądacie :*