Music :*

Awataryjne

trwa inicjalizacja, prosze czekac...mieszkanie dla młodych

Zegar

poniedziałek, 14 lipca 2014

Konkurs

Cześć.  Pewna Daria  zapytał się nas w komentarzu " Kiedy zrobimy konkurs." No więc postanowiłam taki konkurs zrobić =] Konkurs jest oczywiście dla chętnych. Będzie polegał na tym że na ten e-mail : Werciakol@o2.pl  Trzeba  wysłać najładniejszy pokój ze swojego domu ( Na Awatari )  I go opisać i  Trzeba będzie  też napisać że to " Salon " Albo " Sypialnia " Poprostu napisać nazwe pokoju. PRZYKŁAD :  Ten pokój jest bardzo jasny Panuje w  nim biel oraz kolor złoty. Pokój jest  bardziej przystosowany do kobiety. Nie ma tam Telewizora ten czarny kolor telewizora zepsół by piękność tego pokoju. To jest Salon. Na Awatarii, Nazywam się Natalia i mam 28 lvl. Wziełam  udział w konkursie dlatego że ... ( tu wpisjecie sami ale nie musicie ) Pozdrawiam was ( oczywiście nie musisz pozdrawaiać ;D ) I wysyłam wam mój paszport ( ZDJĘCIE PASZPORTU )
Mam nadzieję że wiecie o co chodzi . Wyślijcie nam też swój paszport. Jeżeli ktoś nie wie jak się robi zdjęcie :  przyciskiem Print Sreen Poszukaj na klawiaturze przycisku na którym będzie PrtSc i go wciśnij Masz screena Później Ctr+V do painta np albo odrazu na bloga i  masz fotke. Ten konkurs jest do 31 lipca. Nagrody : 
1 miejsce - Bukiet ślubny, zdjęcie z nami , Oraz wywiad który będzie potem dodany na bloga.
2 miejsce-Zdjęcie z nami oraz ramka na zdjęcie
3 miejsce - zdjęcie z nami.
JAKIEŚ PYTANIA? ZADAWAJCIE W KOMENTARZU!
Ja też dokładnie niewiem czy czegoś nie napisałam bo np. zapomniałam więc jak coś to napiszcie w komie. Ale sie rozpisałam :O / Natalia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz Coś Do Tego Bloga? To Po Prostu Nie Wchodź Na Niego A Nie Hejtujesz Go!

Coś co ciągle oglądacie :*