Music :*

Awataryjne

trwa inicjalizacja, prosze czekac...mieszkanie dla młodych

Zegar

środa, 22 października 2014

Dobra wiadomość i ta zła..

Hej.. Mam dla was Dobrą wiadomość oraz Złą.. Dobra jest taka że dodali nam nowe rzeczy z Serii
" Garaż  Retro " . ;d  

Rzeczy.. Nawet nie są aż takie drogie..  Z Chęcią bym kupiła takie rzeczy ale zbieram na "Hallowen"
Może kiedyś .. ^.^

Zła wiadomość jest taka że.. Nie mamy już Rzeczy z Serii " Steampunk " jest mi przyrko z tego powodu.. Pokój oczywiśćie nam został.. Z Ciekawości poszłam do Pokoju " Mechaniczny Pokój " 
I Kliknełam na Tą " Maszyne " :D Wyskoczył mi dziwny błąd : 

To na tyle w tym Poście.. / Natalia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz Coś Do Tego Bloga? To Po Prostu Nie Wchodź Na Niego A Nie Hejtujesz Go!

Coś co ciągle oglądacie :*