Music :*

Awataryjne

trwa inicjalizacja, prosze czekac...mieszkanie dla młodych

Zegar

niedziela, 17 sierpnia 2014

Wywiad z Marta ( ℓαи∂яуиα «33 )

Postanowiłam przeprowadzić wywiad z moją przyjaciółką Martą. A o to on :)
Ja - Dlaczego grasz w awatarie ? Ktoś polecił ci tą gre ?
ℓαи∂яуиα «33 - Kolżanka zaprosiła mnie abym w nią zagrała i tak się zaczeło.
Ja - Cieszysz się że wydarzenia wróciły ?
ℓαи∂яуиα «33 - Jasne , przez wydarzenia poznałam męża !
Ja - Denerwuje cię to, że ktoś sie pyta Ciebie np. Abyś została tej osoby mamą ?
ℓαи∂яуиα «33 -  Tak i to bardzo.
Ja - Co sądzisz o okłamywaniu innych użytkowników że istnieja jakieś kody, i trzeba wysłać sms'a ?
ℓαи∂яуиα «33 - Irytuje mnie to , bo teraz gdzie nie pojdzie znajdujesz osobe ktora o tym pisze i tylko jak wydarzenia wrocily znowu sie zaczelo . :3
Mam nadzieję że wywiad się podobał. :) Dziękuję Marta ! Pozdrawiam ! . Natalia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz Coś Do Tego Bloga? To Po Prostu Nie Wchodź Na Niego A Nie Hejtujesz Go!

Coś co ciągle oglądacie :*